... Didactic și Formare în Cariera Didactică - CMDFCD, cu atribuții prevăzute de Regulamentul de Organizare și Funcționare a Unităților de Învățământ - ROFUIP.
Activități:
septembrie 2022:
- ...
Organizator: Casa Corpului Didactic Vâlcea
Partener: Inspectoratul Școlar Județean Vâlcea
Demersul este focalizat atât asupra investigării sistemului actual de formare a cadrelor didactice (rată ...
... a individualității umane și dezvoltarea personală și profesională și în evoluția în carieră. Formarea continuă a cadrelor didactice reprezintă activități care au ca scop dezvoltarea competențelor, cunoștințelor ...
... – 6000 Ron
- costul estimat al unei ore de formare pentru fiecare participant – 3 Ron
III. Programe avizate online
III.1. Abilitare curriculară pentru clasa pregătitoare
...
1. Criterii curriculare
Public țintă vizat: cadre didactice din învățământul preuniversitar
Justificare: abilitarea cadrelor didactice în vederea dezvoltării competențelor de evaluare a lucrărilor ...
... baza de date a profesorilor debutanți care au identificat ca nevoie de formare participarea și perfecționarea la acest curs de specialitate.
Durata: 24 ore
Curriculum-ul programului
a. Competențe ...
...
a. Competențe vizate:
- utilizarea documentelor școlare reglatoare;
- cunoașterea și aplicarea instrumentelor de lucru specifice proiectării didactice
- formarea abilităților de corelare ...
... proiectării didactice
- formarea abilităților de corelare a proiectării didactice cu evaluarea;
- dezvoltarea abilității de abordare trans disciplinară a lecțiilor;
- aplicarea modelului comunicativ-funcțional ...
...
a. Competențe vizate:
- utilizarea documentelor școlare reglatoare;
- cunoașterea și aplicarea instrumentelor de lucru specifice proiectării didactice
- formarea abilităților de corelare ...
... proiectării didactice
- formarea abilităților de corelare a proiectării didactice cu evaluarea;
- dezvoltarea abilității de abordare trans disciplinară a lecțiilor;
- aplicarea modelului comunicativ-funcțional ...
... didactice
- formarea abilităților de corelare a proiectării didactice cu evaluarea;
- dezvoltarea abilității de abordare trans disciplinară a lecțiilor;
- aplicarea modelului comunicativ-funcțional ...
... documentelor școlare reglatoare;
- cunoașterea și aplicarea instrumentelor de lucru specifice proiectării didactice
- formarea abilităților de corelare a proiectării didactice cu evaluarea;
- ...
... proiectării didactice
- formarea abilităților de corelare a proiectării didactice cu evaluarea;
- dezvoltarea abilității de abordare trans disciplinară a lecțiilor;
- aplicarea modelului comunicativ-funcțional ...
... formarea abilităților de corelare a proiectării didactice cu evaluarea;
- dezvoltarea abilității de abordare trans disciplinară a lecțiilor;
- aplicarea modelului comunicativ-funcțional în toate ...
...
Nr. credite 12 CPT
Nr. ore formare 50
Tip formare Blended Learning
Competenţe vizate
1. Identificarea elementelor de noutate din curriculumul național centrat pe competențe și a principalelor ...
Ordin acreditare O.M.E. nr. 3306/22.02.2022
Grup ţintă Personal didactic de predare din învățământul primar și gimnazial
Nr. credite 12 CPT
Nr. ore formare 50
Tip formare Blended Learning ...
... abilități, atitudini) de a promova practici didactice eficiente la clasă, în contextul aplicării noului curriculum la nivel gimnazial
Nr. credite 30 CPT
Nr. ore formare 120
Tip formare Blended ...
... abilități, atitudini) de a promova practici didactice eficiente la clasă, în contextul aplicării noului curriculum la nivel primar
Nr. credite 30 CPT
Nr. ore formare 120
Tip formare Blended ...
(PROIECTUL CRED-„CURRICULUM RELEVANT, EDUCAȚIE DESCHISĂ pentru toți”)
Apel de selecție a grupului țintă, cadre didactice din învățământul preunivesitar, pentru programul de formare profesională continuă ”Resurse educaționale digitale: realizare, utilizare, evaluare. Formare ...
Apel de selecție a grupului țintă, cadre didactice din învățământul preunivesitar, pentru programul de formare profesională continuă ”Resurse educaționale digitale: realizare, utilizare, evaluare. Formare ...
Echipa Casei Corpului Didactic vă invită să vă exprimați opiniile, punctele de vedere în legătură cu calitatea activităților noastre de formare, neîmplinirile, eventualele deficiențe, în legătură cu ceea ...
CCD Vâlcea anunță organizarea și desfășurarea Webinarului workshop online „Impactul programelor de formare continuă și perfecționare în învățământul preuniversitar”, avizat ME nr.33926/18.11.2021 cu privire ...
Casa Corpului Didactic Valcea împreună cu Asociația Proeuro-Cons, lansează sesiunea de selectare a formatorilor pentru următoarele programe de formare acreditate de Ministerul Educației Naționale. Mai ...
Conform Art. 2 , punct 3 și 4 din Ordinul MEC nr 4862/08.07.2020, Casa Corpului Didactic Vâlcea realizează o analiză de identificare a nevoilor de formare a cadrelor didactice, în vederea continuării organizării ...
Adresa_RED
Link Înscriere curs - "Resurse educaționale digitale: Realizare, utilizare, evaluare" - aici
Apel_Selectie_Martie_2022
Adresa_directori_Martie_2022
Chestionar de identificare a nevoilor de formare în cadrul Proiectului "PROFESIONALIZAREA CARIEREI DIDACTICE" – PROF, ID POCU/904/6/25, cod SMIS 146587
Demersul este focalizat atât asupra investigării sistemului actual de formare a cadrelor didactice (rată de participare, frecvenţă, furnizori, durată, certificare, finanţare, modalităţi de organizare, ...
1. Criterii curriculare
Public țintă vizat: cadre didactice din învățământul preuniversitar
Justificare: abilitarea cadrelor didactice în vederea dezvoltării competențelor de evaluare a probelor ...
1. Criterii curriculare
Public țintă vizat: cadre didactice din învățământul preuniversitar
Justificare: abilitarea cadrelor didactice în vederea dezvoltării competențelor de evaluare a lucrărilor ...
... va realiza baza de date a profesorilor debutanți care au identificat ca nevoie de formare participarea și perfecționarea la acest curs de specialitate.
Durata: 24 ore
Curriculum-ul programului ...
...
a. Competențe vizate:
- utilizarea documentelor școlare reglatoare;
- cunoașterea și aplicarea instrumentelor de lucru specifice proiectării didactice
- formarea abilităților de corelare ...
... proiectării didactice
- formarea abilităților de corelare a proiectării didactice cu evaluarea;
- dezvoltarea abilității de abordare trans disciplinară a lecțiilor;
- aplicarea modelului comunicativ-funcțional ...
...
a. Competențe vizate:
- utilizarea documentelor școlare reglatoare;
- cunoașterea și aplicarea instrumentelor de lucru specifice proiectării didactice
- formarea abilităților de corelare ...
... proiectării didactice
- formarea abilităților de corelare a proiectării didactice cu evaluarea;
- dezvoltarea abilității de abordare trans disciplinară a lecțiilor;
- aplicarea modelului comunicativ-funcțional ...
... proiectării didactice
- formarea abilităților de corelare a proiectării didactice cu evaluarea;
- dezvoltarea abilității de abordare trans disciplinară a lecțiilor;
- aplicarea modelului comunicativ-funcțional ...