...
- Utilizarea documentelor școlare reglatoare;
- Cunoașterea și aplicarea instrumentelor de lucru specifice proiectării didactice
- Formarea abilităților de corelare a proiectării didactice ...
1.Criterii curriculare
Public - țintă vizat: cadre didactice din învățământul preuniversitar
Justificarea ofertei:
Programul de formare îşi propune să valorifice din punct de vedere ...
1. Criterii curriculare
Public țintă vizat: cadre didactice din învățământul preuniversitar
Justificare: abilitarea cadrelor didactice în vederea dezvoltării competențelor de evaluare a probelor ...
1. Criterii curriculare
Public țintă vizat: cadre didactice din învățământul preuniversitar
Justificare: abilitarea cadrelor didactice în vederea dezvoltării competențelor de evaluare a lucrărilor ...
... de lucru specifice proiectării didactice
- formarea abilităților de corelare a proiectării didactice cu evaluarea;
- dezvoltarea abilității de abordare trans disciplinară a lecțiilor;
- aplicarea ...
... documentelor școlare reglatoare;
- cunoașterea și aplicarea instrumentelor de lucru specifice proiectării didactice
- formarea abilităților de corelare a proiectării didactice cu evaluarea;
- ...
Organizator: Casa Corpului Didactic Vâlcea
Parteneri: unitățile de învățământ preuniversitar din județul Vâlcea
Activitățile se desfășoară lunar, pentru a dezbate și pune în practică OME Nr. 4224/06.07.2022 ...
1. Criterii curriculare
Public țintă vizat: cadre didactice din învățământul preuniversitar
Justificare: abilitarea cadrelor didactice în vederea dezvoltării competențelor de evaluare a lucrărilor ...
...
a. Competențe vizate:
- utilizarea documentelor școlare reglatoare;
- cunoașterea și aplicarea instrumentelor de lucru specifice proiectării didactice
- formarea abilităților de corelare ...
... proiectării didactice
- formarea abilităților de corelare a proiectării didactice cu evaluarea;
- dezvoltarea abilității de abordare trans disciplinară a lecțiilor;
- aplicarea modelului comunicativ-funcțional ...
...
a. Competențe vizate:
- utilizarea documentelor școlare reglatoare;
- cunoașterea și aplicarea instrumentelor de lucru specifice proiectării didactice
- formarea abilităților de corelare ...
... proiectării didactice
- formarea abilităților de corelare a proiectării didactice cu evaluarea;
- dezvoltarea abilității de abordare trans disciplinară a lecțiilor;
- aplicarea modelului comunicativ-funcțional ...
... didactice
- formarea abilităților de corelare a proiectării didactice cu evaluarea;
- dezvoltarea abilității de abordare trans disciplinară a lecțiilor;
- aplicarea modelului comunicativ-funcțional ...
... documentelor școlare reglatoare;
- cunoașterea și aplicarea instrumentelor de lucru specifice proiectării didactice
- formarea abilităților de corelare a proiectării didactice cu evaluarea;
- ...
... proiectării didactice
- formarea abilităților de corelare a proiectării didactice cu evaluarea;
- dezvoltarea abilității de abordare trans disciplinară a lecțiilor;
- aplicarea modelului comunicativ-funcțional ...
... formarea abilităților de corelare a proiectării didactice cu evaluarea;
- dezvoltarea abilității de abordare trans disciplinară a lecțiilor;
- aplicarea modelului comunicativ-funcțional în toate ...
Adresa_RED
Link Înscriere curs - "Resurse educaționale digitale: Realizare, utilizare, evaluare" - aici
Apel_Selectie_Martie_2022
Adresa_directori_Martie_2022
1. Criterii curriculare
Public țintă vizat: cadre didactice din învățământul preuniversitar
Justificare: abilitarea cadrelor didactice în vederea dezvoltării competențelor de evaluare a probelor ...
1. Criterii curriculare
Public țintă vizat: cadre didactice din învățământul preuniversitar
Justificare: abilitarea cadrelor didactice în vederea dezvoltării competențelor de evaluare a lucrărilor ...
...
a. Competențe vizate:
- utilizarea documentelor școlare reglatoare;
- cunoașterea și aplicarea instrumentelor de lucru specifice proiectării didactice
- formarea abilităților de corelare ...
...
a. Competențe vizate:
- utilizarea documentelor școlare reglatoare;
- cunoașterea și aplicarea instrumentelor de lucru specifice proiectării didactice
- formarea abilităților de corelare ...
... proiectării didactice
- formarea abilităților de corelare a proiectării didactice cu evaluarea;
- dezvoltarea abilității de abordare trans disciplinară a lecțiilor;
- aplicarea modelului comunicativ-funcțional ...
...
a. Competențe vizate:
- utilizarea documentelor școlare reglatoare;
- cunoașterea și aplicarea instrumentelor de lucru specifice proiectării didactice
- formarea abilităților de corelare ...
... proiectării didactice
- formarea abilităților de corelare a proiectării didactice cu evaluarea;
- dezvoltarea abilității de abordare trans disciplinară a lecțiilor;
- aplicarea modelului comunicativ-funcțional ...
... proiectării didactice
- formarea abilităților de corelare a proiectării didactice cu evaluarea;
- dezvoltarea abilității de abordare trans disciplinară a lecțiilor;
- aplicarea modelului comunicativ-funcțional ...
... utilizarea documentelor școlare reglatoare;
- cunoașterea și aplicarea instrumentelor de lucru specifice proiectării didactice
- formarea abilităților de corelare a proiectării didactice cu evaluarea; ...
... proiectării didactice
- formarea abilităților de corelare a proiectării didactice cu evaluarea;
- dezvoltarea abilității de abordare trans disciplinară a lecțiilor;
- aplicarea modelului comunicativ-funcțional ...
...
- formarea abilităților de corelare a proiectării didactice cu evaluarea;
- dezvoltarea abilității de abordare trans disciplinară a lecțiilor;
- aplicarea modelului comunicativ-funcțional în ...
(PROIECTUL CRED-„CURRICULUM RELEVANT, EDUCAȚIE DESCHISĂ pentru toți”)
Cu peste 30.000 de cadre didactice beneficiare ale formării, din care peste 20.000 în ultimul an, formarea CRED reprezintă, în continuare, pasul decisiv pe care profesorii din învățământul preuniversitar ...
Cu peste 30.000 de cadre didactice beneficiare ale formării, din care peste 20.000 în ultimul an, formarea CRED reprezintă, în continuare, pasul decisiv pe care profesorii din învățământul preuniversitar ...
... de lucru specifice proiectării didactice
- formarea abilităților de corelare a proiectării didactice cu evaluarea;
- dezvoltarea abilității de abordare trans disciplinară a lecțiilor;
- aplicarea ...
...
a. Competențe vizate:
- utilizarea documentelor școlare reglatoare;
- cunoașterea și aplicarea instrumentelor de lucru specifice proiectării didactice
- formarea abilităților de corelare ...
... și aplicarea instrumentelor de lucru specifice proiectării didactice
- formarea abilităților de corelare a proiectării didactice cu evaluarea;
- dezvoltarea abilității de abordare trans disciplinară ...
... lucru specifice proiectării didactice
- formarea abilităților de corelare a proiectării didactice cu evaluarea;
- dezvoltarea abilității de abordare trans disciplinară a lecțiilor;
- aplicarea ...
... aplicarea instrumentelor de lucru specifice proiectării didactice
- formarea abilităților de corelare a proiectării didactice cu evaluarea;
- dezvoltarea abilității de abordare trans disciplinară ...
... cunoașterea și aplicarea instrumentelor de lucru specifice proiectării didactice
- formarea abilităților de corelare a proiectării didactice cu evaluarea;
- dezvoltarea abilității de abordare trans ...
... documentelor școlare reglatoare;
- cunoașterea și aplicarea instrumentelor de lucru specifice proiectării didactice
- formarea abilităților de corelare a proiectării didactice cu evaluarea;
- ...
... utilizarea documentelor școlare reglatoare;
- cunoașterea și aplicarea instrumentelor de lucru specifice proiectării didactice
- formarea abilităților de corelare a proiectării didactice cu evaluarea; ...
...
- cunoașterea și aplicarea instrumentelor de lucru specifice proiectării didactice
- formarea abilităților de corelare a proiectării didactice cu evaluarea;
- dezvoltarea abilității de abordare ...
Creat la 04 Noiembrie 2019
Site realizat de Dăscălete Alexandru | CCD VÂLCEA 2024