Public-țintă vizat: personal didactic - cadre didactice din învăţământul preuniversitar
Justificare: Dezvoltarea tehnologiei a adus cu sine în societatea actuală, la nivel global, o integrare a acesteia ...
1. Criterii curriculare
Program de perfecţionare realizat în cadrul proiectului inițiat de MECS ”Banca de date națională a formării continue a personalului didactic din învățământul preuniversitar” ...
1.Criterii curriculare
Tipul de program: Formare continuă profesională / dezvoltare profesională/ evoluţie în carieră
Publicul țintă vizat: cadre didactice din învățământul preuniversitar, personal ...
Ministerul Educaţiei și Cercetării, în colaborare cu Institutul Român pentru Drepturile Omului, organizează ,,Concursul Naţional de Creativitate Didactică în domeniul materialelor auxiliare destinate ...
CCD Vâlcea anunță organizarea și desfășurarea Webinarului workshop online "Management și consiliere pentru cariera didactică".
Grup ţintă: personal din învățământul preuniversitar (didactic și didactic ...
Casa Corpului Didactic Vâlcea vă informează că în perioada 27.02.2020-30.03.2020 va publica un nou număr al revistei ”Nova Didact”. Această revistă se adresează personalului din învățământul preuniversitar, ...
”Dragi colegi, vă rugăm să ne ajutați să promovăm consultările publice în cazul documentelor Repere pentru proiectarea și actualizarea curriculumului național și Metodologia privind dezvoltarea curriculumului ...
... si dezvoltării carierei didactice, sub forma orientării si reorientării profesionale.
Grup ţintă: personal din învățământul preuniversitar
Data: Semestrul al II-a lea al anului școlar ...
... si dezvoltării carierei didactice, sub forma orientării si reorientării profesionale.
Activitate susținută prin intemediul platformei educațională a Casei Corpuilui Didactic Vâlcea, Gsuite for Education, ...
Criterii curriculare
Public țintă vizat: personal didactic de predare, didactic auxiliar si nedidactic din județul Vâlcea
Justificare:
Acest curs își propune o abordare sistemică, integrată ...
1.Criterii curriculare
Tipul de program: Formare continuă profesională / dezvoltare profesională/ evoluţie în carieră
Publicul ţintă vizat: personal didactic de predare, didactic auxiliar si nedidactic ...
1. Criterii curriculare
Program de perfecţionare realizat în cadrul proiectului inițiat de MECS ”Banca de date națională a formării continue a personalului didactic din învățământul preuniversitar” ...
1. Criterii curriculare
Public țintă vizat: cadre didactice din învăţământul preuniversitar din județul Vâlcea
Justificare: Cursul îşi propune să desfăşoare activităţi de formare de mentori, contribuind ...
... Sala curs CCD
Curriculum-ul programului
Competențe vizate:
Să utilizeze în mod adecvat cunoştinţele de didactică generală, de metodică a specialităţii şi psihopedagogie;
Să adopte strategii ...
... profesional, didactic și social, prin creativitatea, rigurozitatea și competența cu care acestea își construiesc demersul didactic.
Durata: 24 ore
Locul de desfășurare: Școala Gimnazială I.Gh.Duca ...
1.Criterii curriculare
Publicul ţintă vizat: cadre didactice din învăţământul preşcolar
Justificarea ofertei: Curriculumul pentru învăţământul preprimar presupune o abordare nouă a copilului, ...
1.Criterii curriculare
Public ṭintǎ vizat: cadre didactice din învǎṭǎmântul primar şi preşcolar
Justificarea ofertei: Perfecţionarea pregătirii metodice a profesorului pentru învăţământul preşcolar ...
1.Criterii curriculare
Abilitarea curriculară a cadrelor didactice din învățământul primar pentru clasa pregătitoare
Public țintă vizat: cadre didactice din învățământul primar din unitățile școlare ...
1. Criterii curriculare
Program de perfecţionare realizat în cadrul proiectului inițiat de MECS ”Banca de date națională a formării continue a personalului didactic din învățământul preuniversitar” ...
... de lucru specifice proiectării didactice
- formarea abilităților de corelare a proiectării didactice cu evaluarea;
- dezvoltarea abilității de abordare trans disciplinară a lecțiilor;
- aplicarea ...
...
a. Competențe vizate:
- utilizarea documentelor școlare reglatoare;
- cunoașterea și aplicarea instrumentelor de lucru specifice proiectării didactice
- formarea abilităților de corelare ...
... și aplicarea instrumentelor de lucru specifice proiectării didactice
- formarea abilităților de corelare a proiectării didactice cu evaluarea;
- dezvoltarea abilității de abordare trans disciplinară ...
... lucru specifice proiectării didactice
- formarea abilităților de corelare a proiectării didactice cu evaluarea;
- dezvoltarea abilității de abordare trans disciplinară a lecțiilor;
- aplicarea ...
... aplicarea instrumentelor de lucru specifice proiectării didactice
- formarea abilităților de corelare a proiectării didactice cu evaluarea;
- dezvoltarea abilității de abordare trans disciplinară ...
... cunoașterea și aplicarea instrumentelor de lucru specifice proiectării didactice
- formarea abilităților de corelare a proiectării didactice cu evaluarea;
- dezvoltarea abilității de abordare trans ...
... documentelor școlare reglatoare;
- cunoașterea și aplicarea instrumentelor de lucru specifice proiectării didactice
- formarea abilităților de corelare a proiectării didactice cu evaluarea;
- ...
... utilizarea documentelor școlare reglatoare;
- cunoașterea și aplicarea instrumentelor de lucru specifice proiectării didactice
- formarea abilităților de corelare a proiectării didactice cu evaluarea; ...
...
- cunoașterea și aplicarea instrumentelor de lucru specifice proiectării didactice
- formarea abilităților de corelare a proiectării didactice cu evaluarea;
- dezvoltarea abilității de abordare ...
... școlare reglatoare;
- cunoașterea și aplicarea instrumentelor de lucru specifice proiectării didactice
- formarea abilităților de corelare a proiectării didactice cu evaluarea;
- dezvoltarea ...
... de lucru specifice proiectării didactice
- formarea abilităților de corelare a proiectării didactice cu evaluarea;
- dezvoltarea abilității de abordare trans disciplinară a lecțiilor;
- aplicarea ...
... și aplicarea instrumentelor de lucru specifice proiectării didactice
- formarea abilităților de corelare a proiectării didactice cu evaluarea;
- dezvoltarea abilității de abordare trans disciplinară ...
...
- cunoașterea și aplicarea instrumentelor de lucru specifice proiectării didactice
- formarea abilităților de corelare a proiectării didactice cu evaluarea;
- dezvoltarea abilității de abordare ...
... documentelor școlare reglatoare;
- cunoașterea și aplicarea instrumentelor de lucru specifice proiectării didactice
- formarea abilităților de corelare a proiectării didactice cu evaluarea;
- ...
... instrumentelor de lucru specifice proiectării didactice
- formarea abilităților de corelare a proiectării didactice cu evaluarea;
- dezvoltarea abilității de abordare trans disciplinară a lecțiilor; ...
... cunoașterea și aplicarea instrumentelor de lucru specifice proiectării didactice
- formarea abilităților de corelare a proiectării didactice cu evaluarea;
- dezvoltarea abilității de abordare trans ...
... lucru specifice proiectării didactice
- formarea abilităților de corelare a proiectării didactice cu evaluarea;
- dezvoltarea abilității de abordare trans disciplinară a lecțiilor;
- aplicarea ...
... și aplicarea instrumentelor de lucru specifice proiectării didactice
- formarea abilităților de corelare a proiectării didactice cu evaluarea;
- dezvoltarea abilității de abordare trans disciplinară ...
...
- cunoașterea și aplicarea instrumentelor de lucru specifice proiectării didactice
- formarea abilităților de corelare a proiectării didactice cu evaluarea;
- dezvoltarea abilității de abordare ...