Oferta 2019-2020

1. Criterii curriculare:

Public ţintǎ avizat: cadre didactice din învăţământul preuniversitar

Justificarea ofertei: formarea competenţelor de alegere, proiectare şi realizare a CDŞ, stimularea creativitǎţii şi inovaţiei în procesul didactic, realizarea unui demers didactic centrat pe nevoile elevilor

Durata: 24 ore

Locul de desfǎşurare a programului: C.N.I. ,,Matei Basarab” Râmnicu Vâlcea, Școla Gimnazilă ”Tudor Vladimirescu” - Drăgășani, CN ”Gib Mihăescu” - Drăgășani

Curriculum-ul programului:

a. Competenţe vizate:

  • Conturarea cadrului legislativ şi teoretic al proiectǎrii şi realizǎrii curriculumului la decizia şcolii;
  • Identificarea şi sǎ utilizarea modalitǎţilor şi instrumentelor de evaluare a nevoilor de învăţare ale elevilor şi a aşteptărilor părinţilor şi comunităţii privind cdş;
  • Realizarea etapelor elaborării programei unei discipline opţionale;
  • Valorificarea exemplelor de bună practică privind proiectarea şi realizarea CDŞ;

b. Planificarea pe stagii/ modele tematice:

Modul tematic

Total ore

Teorie

Aplicatii

Evaluare

1. Alegerea curriculumului la decizia şcolii

4 h

1 h

3 h

-

2. Proiectarea curriculumului la decizia şcolii

4 h

1 h

3 h

-

3. Feedback şi revizuire în proiectarea şi realizarea curriculumului la decizia şcolii

8h

2 h

6 h

-

4. Bune practici în elaborarea curriculumului la decizia şcolii în conformitate cu nevoile comunitǎţii

6 h

2 h

4 h

-

Evaluare finală

2 h

-

-

2 h

Total

24 h

6 h

16 h

2 h

 

c. Calendarul programului

Ziua

Interval orar

Tema

Tipul activităţii

I (8 ore)

  8.00-09.00

1. Alegerea curriculumului la decizia şcolii

1.1. Tipuri de CDŞ în învǎţǎmântul românesc

1.2. Cum decidem „ce sǎ mai înveţe” elevii ?

1.3. Ce fel de CDŞ putem proiecta ?

Curs

  9.00-11.30

Aplicaţii

11.30-12.00

Evaluare

12.00-13.00

2. Proiectarea curriculumului la decizia şcolii

2.1. Schema generalǎ a proiectǎrii programei unei discipline opţionale

2.2.Argumentarea disciplinei opţionale.

2.3.Formularea obiectivelor / competenţelor

2.4.Selectarea conţinuturilor

Curs

13.00-15.30

Aplicaţii

15.30-16.00

Evaluare

II (8 ore)

8.00-10.30

3. Feedback şi revizuire în proiectarea şi realizarea curriculumului la decizia şcolii

3.1 Strategii utilizate în activitǎţile de predare-învǎţare-evaluare din cadrul disciplinelor opţionale

3.2 Lista de verificare a eficienţei CDŞ

3.3 Criterii de evaluare a caracterului incluziv al disciplinelor opţionale

Curs

10.30-15.00

Aplicaţii

15.00-16.00

Evaluare

III (8 ore)

8.00-10.00

4. Bune practici în elaborarea curriculumului la decizia şcolii în conformitate cu nevoile comunitǎţii

4.1. Prezentarea programelor disciplinelor opţionale „Educaţie      

multiculturalǎ” şi „Dezvoltare comunitarǎ”

4.2. Bune practici în proiectarea si realizarea CDŞ în şcolile din care provin cursanţii

Curs

10.00-13.30

Aplicaţii

13.30-14.00

Evaluare

14.00-16.00

Evaluare finală

Evaluare

d. Modalităţi de evaluare

Evaluare teorie

Evaluare

aplicaţii

Evaluare finală

prezenţa şi implicare

Evaluare continuă care vizează acoperirea subiectelor/ încadrarea în timp, implicarea şi interesul participanţilor, nevoile de formare ca urmare a sesiunii, analiza punctelor slabe în vederea transformării lor în puncte tari, chestionar de evaluare.

Activitatea la seminar – prezenţă activă, lucrul in echipă, investigaţii practice.

Structura portofoliului de evaluare: Elaborarea şi prezentarea de cǎtre fiecare cursant a programei unei discipline opţionale.

2. Resurse umane

- prof. Bică Andra, inspector școlar general, profesor socio-umane grad didactic I, certificat Formator acreditat ANC (CNFPA), adeverință formator CCD Vâlcea.

- prof. Samoilă Daniela Mihaela – profesor istorie, inspector școlar, grad didactic I, certificat Formator acreditat ANC (CNFPA), adeverință formator CCD Vâlcea.

- prof. Șandru Valeria, profesor metodist CCD, grad didactic I, certificat formator acreditat ANC (CNFPA), adeverință formator CCD Vâlcea

- prof. Ulmeanu Laurențiu profesor istorie, grad didactic I, certificat Formator acreditat ANC (CNFPA), adeverință formator CCD Vâlcea.

b. Coordonatorul programului: profesor metodist CCD Diaconu Maria Aurelia

1. Criterii curriculare

Public țintă vizat: personal didactic de predare, didactic auxiliar si nedidactic din județul Vâlcea

Justificarea ofertei:

            Acest curs își propune o abordare sistemică, integrată  la nivel de județ care să genereze beneficii pe termen lung pentru elevii rromi care se află în situații de risc în cee ce privește excluziunea socială și discriminarea pe criterii etnice și / sau rasiale.

Acest program de formare vine să răspundă unor exigențe din ”Strategia Guvernului României de incluziune a cetățenilor români aparținând minorității rome pentru perioada 2014-2020”. În concordanță cu aceste cerințe, acest program își propune ca formabilii să intre în posesia unor cunoștințe care țin de valorile și tradițiile populației rrome, să înțeleagă problememele care sunt specifice acestei comunități, eforturile pe care aceștia le fac pentru a-și construi o identate culturală, socială, etc

Premisa fundamentală de la care se pornește în acest program de formare este aceea că o educație de calitate presupune existența unui mediu școlar unde diferențele culturale sunt asumate de toți actorii implicați în procesul educational. Pornind de la aceasta, cultura organizațională a școlii este, sau ar trebui să fie fundamentată pe niște valori și atitudini precum: toleranță, acceparea alterității, cultivarea unui climat sociopsihologic adecvat învățării, responsabilitate între partenerii implicaţi în activitățile care se desfășoară la nivelul unei unități școlare,

Durata: 24 ore

Locul de desfășurare a programului: Școala Gimnazială “I. Gh. Duca” Rm. Vâlcea

Curriculum-ul programului:

Competenţe vizate:

- Înțelegerea semnificației unor concepte precum: valori, principii, tradiții, cutume, stereotipuri, discriminare;

- Valorificarea acestor cunoștințe în cadrul interacțiunii cu persoanele care aparțin minorității rrome;

- Construirea unor unor strategii de prevenire a conflictelor, gestionarea corectă a eventualelor conflicte care își au originea în diferențele culturale dintre majoritate-minoritate;

 

Planificarea modulelor tematice

Nr.

crt.

Modul

Nr. ore

1.

MODUL 1. NOȚIUNI INTRODUCTIVE PRIVIND TRADIȚIILE ȘI OBICEIURILE RROMILOR .

TEMA1. Majoritate – minoritate.

Comunitatea umană: cultură, civilizație, valori, principii.

Probleme sociale: anomia, sărăcia, delincvența, infracționalitatea, excluziunea socială, etc.

Controlul social și integrarea socială.

TEMA 2. Specificul cultural al comunității rrome.

Diversitatea culturală a comunității rrome.

Specificul diferitelor ”neamuri” care trăiesc în județul Vâlcea.

Tradițiile și obiceiurile diferitelor ”neamuri” care trăiesc în județul Vâlcea.

15 ore

2.

MODUL 2. REPREZENTAREA RROMULUI DE CĂTRE MAJORITATE.

”Rrom” sau țigan ?

Istoria unei reprezentări moderne a rromului cultura românească.

Eforturi pentru construirea unei identități rrome moderne. Organizarea rromilor și construirea unei politici identitare.

Formal, nonformal și informal în educație.Valorificarea diferențelor culturale în cadrul procesului educațional. 

7 ore

3.

EVALUARE FINALĂ

2 ore

 

Calendarul programului

Ziua

Intervalul orar

Tema

Tip de activitate

I (7 h)

9 – 11

MODUL 1. NOȚIUNI INTRODUCTIVE PRIVIND TRADIȚIILE ȘI OBICEIURILE RROMILOR .

 

TEMA1. Majoritate – minoritate.

 

 

Curs

11 - 13

Aplicaţii

13 – 14

Curs

14 - 16

Aplicaţii

II (8 h)

9 – 11

MODUL 1. NOȚIUNI INTRODUCTIVE PRIVIND TRADIȚIILE ȘI OBICEIURILE RROMILOR

 

TEMA 2. Specificul cultural al comunității rrome.

 

Curs

11 – 13

Aplicaţii

13 - 15

Curs

15 - 17

Evaluare pe parcurs

III (7h)

9 – 11

MODUL 2. REPREZENTAREA RROMULUI DE CĂTRE MAJORITATE.

 

Curs

11 – 13

Aplicaţii

13 – 16

Evaluare pe parcurs

IV (2h)

9 - 11

Evaluarea finală

Evaluare finală

 

Modalități de evaluare:

 

Evaluare pe parcurs teorie

Evaluare pe parcurs  aplicaţii

Evaluare finală

Prezenţa şi gradul de implicare în activități

Activitatea la seminar – prezenţă activă, lucrul în echipă, calitatea produselor activităţii

Elaborarea unui proiect educational adaptat specificului elevilor care provin din comunitatea de rromi.

 

2. Resurse umane

2.1. Formatori implicați:

- prof. Popescu Mihaela, Inspector pentru Minorități, Inspectoratul Școlar Județean Valcea, gr. I, certificat ANPC formator

- prof. Ulmeanu Laurențiu, profesor istorie Școala Gimnazială “Tudor Vladimirescu” Drăgășani, gr. I, certificat ANPC formator

- prof. Diaconu Maria Aurelia – profesor metodist, Casa Corpului Didactic Vâlcea; doctorat, certificat ANPC formator

2.2. Coordonatorul programului: profesor metodist CCD Șandru Valeria

1. Criterii curriculare:

Public-ţintă vizat: cadre didactice debutante din învăţământul primar, gimnazial şi liceal, care doresc să devină diriginţi.

Justificarea ofertei: existenţa ariei curriculare Consiliere şi orientare în planul de învăţământ; importanţa desfăşurării unei activităţi optime în cadrul orelor de dirigenţie pentru îndeplinirea rolului formativ al educaţiei de tip şcolar.

Durata: 24 ore

Locul de desfǎşurare a programului: Colegiul Energetic Rm.Vâlcea, Școala Gimnazială ”I.Gh. Duca” Rm.Vâlcea

Curriculum-ul programului:

a. Competenţe vizate:

  • Selectarea şi prelucrarea conţinuturilor în vederea accesibilizării informaţiei;
  • Proiectarea, conducerea şi realizarea procesului instructiv – educativ ca act de comunicare;
  • Manifestarea capacităţii de a diagnostica aşteptările şi interesele familiei;
  • Înţelegerea mecanismului  de formare a trăsăturilor  psihomorale şi adoptarea metodelor şi tehnicilor de cunoaştere şi activizare a elevilor.

b. Planificarea pe stagii/ module tematice:

Modul tematic

Total ore

Teorie

Aplicatii

Evaluare

1. Autocunoaştere şi dezvoltare personală

5 h

1 h

3 h

1h

2. Comunicare şi abilităţi sociale

5 h

1 h

3 h

1 h

3. Managementul informaţiilor şi învăţării

4 h

1 h

3 h

-

4. Planificarea carierei

4 h

1 h

3 h

-

5. Calitatea stilului de viaţă

4 h

1 h

3 h

-

Evaluare finală

2 h

-

-

2 h

Total

24h

5 h

15 h

4 h

 

c. Calendarul programului: 

Ziua

Intervalul orar

Tema

Tip de activitate

I (5 h)

8 – 9

1. Autocunoaştere şi dezvoltare personală

Curs

9 - 12

Aplicaţii

12 – 13

Evaluare

II (5 h)

8 – 9

2. Comunicare şi abilităţi sociale

Curs

9 - 12

Aplicaţii

12 – 13

Evaluare

III (8 h)

8 – 9

3. Managementul informaţiilor şi învăţării

4. Planificarea carierei

Curs

9 - 12

Aplicaţii

12 – 13

Curs

13 – 16

Aplicaţii

IV (4 h)

8 – 9

5. Calitatea stilului de viaţă

Curs

9 - 12

Aplicaţii

V (2h)

9 - 11

Evaluare finală: proiect didactic/ fișa film tematic ”Clasa divizată”

Evaluare

 

d. Modalităţi de evaluare a cursanţilor

Evaluare teorie

Evaluare aplicaţii

Evaluare

finala

Prezenţa si implicare

activitatea la seminar – prezenţă activă, alcătuirea unor bibliografii, comentarii de citate, analize de text, dezbateri, jocuri de rol, studiul de caz, brain-stormingul, interviul, înregistrări audio-video;

proiecte, referate, portofolii – portofoliul, teste, fişă psiho-pedagogică, referate, recenzii, conspecte, de alcătuit o bibliografie, investigaţii practice.

elaborarea unui proiect/ plan personalizat de orientare a carierei pentru o clasă sau pentru un elev.

 

 

2.    Resurse umane:

- prof. Șandru Valeria, profesor metodist CCD, grad didactic I, certificat formator acreditat ANC (CNFPA), adeverință formator CCD Vâlcea

- Prof. Banu Denise, consilier școlar, psihologie, grad didactic I, certificat formator acreditat ANC (CNFPA), adeverință formator CCD Vâlcea

-Prof. Udrea Mihaela, prof. lb. română, grad didactic I,  certificat CNFPA, adeverință formator CCD Vâlcea

 

b. Coordonatorul programului: profesor metodist CCD Diaconu Aurelia

1.Criterii curriculare

Public ṭintǎ vizat: Personal didactic şi didactic auxiliar din județul Vâlcea

Justificare

Şcoala   nu  este  doar  locul  unde  elevii  primesc  informaţii, ci,  de  asemenea,  cel  mai  important  spaţiu  pentru  socializarea  tinerilor.  Este  locul  unde  se  fac  şi  se  desfac  prietenii,  locul  unde  indivizii  învaţă  să  comunice  eficient,  să   se  întreacă  cu alţii,  colaborând  în  echipă  sau  aflându-se  într-o  permanentă  competiţie  cu  ceilalţi.  Tot  şcoala  este  locul  unde  elevii  vor  avea  de-a  face  cel  mai  probabil  cu  conflicte  care  le  pot  afecta  maturizarea.  Conflictul  este  o  stare  de  tensiune  creată  într-o  formă  de  interrelaţii  sau  în  confruntarea  de  opinii  diferite  individuale.  În  cadrul  grupului   şcolar,  conflictele  pot  să  apară  deoarece  există  lipsa  de  interes  în  timpul  unei  conversaţii,  neclarificarea  valorilor,  certuri  ce  apar ca urmare  a  unei  implicări  excesive,  nediscutarea  problemei,    dispreţ,  invidie,  lupta  pentru  locul  de  lider  al  grupului,  centrarea  pe  câştigul  personal,  neînţelegerile  privind  metodele, scopurile,  valorile,  responsabilităţile,  faptele, acţiunile  şi  urmările  lor.  Elementul   comun  tuturor  acestor  situaţii  este  o  anumită  ambiguitate  care  face  dificilă  orice  relaţie  normală,  obişnuită  între  elevi.  Abilitatea  de  a  comunica  presupune  şi  a  rezolva  conflictele  de  comunicare.

Durata : 24 ore

Locul de desfășurare a programului COLEGIUL ECONOMIC RM. VÂLCEA

Curriculum-ul programului

Competențe vizate:

  • Cunoaşterea şi înṭelegerea conceptelor cheie în procesul de comunicare;
  • Explicarera şi interpretarea diferitelor mesaje de comunicare generate în spaṭiul de interacṭiune al clasei de elevi, între principalii actori – elev-cadru didactic;
  • Aplicarea cunoştinṭelor dobândite în rezolvarea unor situaṭii – problemǎ, precum şi în analizarea posibilitǎṭilor personale de dezvoltare.

Planificarea  pe module tematice

Nr.

crt.

Modul

Nr. ore

1.

Comunicarea. Bariere în comunicare

8

2.

Conflictul. definiţie, cauze, consecinţe. Factori de escaladare şi de diminuare a conflictului 

8

3.

Medierea conflictelor

6

4.

Evaluare finală

2

 

Calendarul programului

Ziua

Intervalul orar

Tema

Tip de activitate

I (8 h)

8 – 10

Comunicarea. Bariere în comunicare

Curs

10 - 12

Aplicaţii

12 – 14

Curs

14 - 16

Aplicaţii

II (8 h)

8 – 10

Conflictul. definiţie, cauze, consecinţe. Factori de escaladare şi de diminuare a conflictului 

Curs

10 – 12

Aplicaţii

12 - 14

Curs

14 - 16

Aplicaţii

III (6h)

8 – 10

Medierea conflictelor

Curs

10 – 12

Aplicaţii

12 – 14

Aplicaṭii

IV (2h)

9 - 11

Evaluare finală

Evaluare

 

Modalităţi de evaluare a cursanţilor

Evaluare teorie

Evaluare aplicaţii

Evaluare finală

10% Prezenţă şi implicare

40%, procent repartizat pentru:

  • Frecvenţă – 10% (prezenţă fizică);
  • Activitatea la seminar – 20% (prezenţă activă, alcătuirea unor bibliografii, comentarii de citate, analize de text, dezbateri, jocuri de rol, studiul de caz, brainstormingul, interviul, înregistrări audio-video);
  • Proiecte, referate, portofolii

50% - elaborarea temelor propuse, susţinerea  uneia  dintre ele, prin utilizarea unor programe digitale alese de propunător:

STRUCTURA PORTOFOLIULUI DE EVALUARE – referat „Rolul comunicării prevenirea conflictelor”

 

2. Resurse umane

Formatori implicați:

- Grama Aurelia, profesor fizică,formator certificat ANPC

- Ioana Lidia- Paula, profesor chimie, director adjunct, formator certificat ANPC

Coordonatorul programului (profesor metodist CCD ): Pleșea Adina Cristina

 

1.Criterii curriculare

Public ṭintǎ vizat: cadre didactice din învǎṭǎmântul primar şi preşcolar

Justificarea ofertei: Perfecţionarea pregătirii metodice a profesorului pentru învăţământul preşcolar şi primar, în scopul sporirii eficienţei lecţiei, prin formarea de competențe ce presupun aşezarea elevului în centrul activităţii didactice, astfel încât aceasta să fie clară şi atractivă pentru elevi din punct de vedere metodic şi corectă din punct de vedere științific.

Durata cursului: 24 ore.

Locul de desfǎşurare a programului: Liceul ,,George Ţǎrnea” Bǎbeni, Şc. ,,Nicolae Bǎlcescu” Drǎgǎşani, C.N.I. ,,Matei Basarab” Râmnicu Vâlcea

Curriculum-ul programului:

Competențe vizate:

  1. Cunoaşterea şi înṭelegerea conceptelor cheie în procesul de comunicare;
  2. Explicarera şi interpretarea diferitelor mesaje de comunicare generate în spaṭiul de interacṭiune al clasei de elevi, între principalii actori – elev-cadru didactic;
  3. Aplicarea cunoştinṭelor dobândite în rezolvarea unor situaṭii – problemǎ, precum şi în analizarea posibilitǎṭilor personale de dezvoltare.

 

Planificarea pe module tematice:

MODUL TEMATIC

Total ore

Teorie

Aplicaţii

Evaluare

1. MANAGEMENTUL ȘI NEGOCIEREA ÎN CLASA DE ELEVI

1.1. Conflictul - perspectivele educaṭionale

1.2. Cum comunicǎm în clasa de elevi. Avantaje / limite în clasa de elevi

1.2.1. Perspectivele managementului clasei. Utilizǎm stimulente în clasa de elevi?

1.3. Relația profesor  ‐ elev

1.3.1. Pașii parcurşi  în negociere. Elementele forte în negociere

8

 

2

5

1

 

2.COMUNICAREA ȘI CONFLICTUL ÎN METODOLOGIA DIDACTICĂ ȘI EVALUARE

2.1. Avantajele şi limitele metodelor expozitive şi metodelor interactive.

2.2. Strategii interactive. Construcţia şi dezvoltarea grupurilor

educaţionale.

2.3.Repere practice de inovare a metodologiei interactive de predare ‐ învăţare - evaluare. Exemplificări de metode.

2.3.1. Comunicarea în cadrul metodelor tradiţionale şi complementare de evaluare.

2.3.2. Managementul autaoevaluării elevului. Factori perturbatori / Erori de evaluare

8

 

 

2

5

1

3. ARTĂ DRAMATICĂ

3.1. Teoria artei actorului în sprijinul educaţiei generale. Dimensiunea partenerială a relaţiei profesor‐elev şi încurajarea experimentării personale

3.2. Manifestarea în cadrul grupului de lucru. Procesul de studiu în favoarea rezultatului. Asimilarea cunoştinţelor în favoarea memorizării

4

 

1

2

1

4. TIC pentru ciclul primar şi pentru preşcolari(CDŞ)

4.1.Utilizarea TIC în şcoală

2

1

1

 

 

Evaluare

2

-

-

2

Total

24

12

6

6

 

Calendarul programului:  

Ziua

Intervalul orar

Tema

Tip de activitate

 

I

(8 h)

8:00 – 13:30

1.Managementul și negocierea în clasa de elevi

1.1. Conflictul - perspectivele educaṭionale

1.2. Cum comunicǎm în clasa de elevi. Avantaje / limite în clasa de elevi

1.2.1.Perspectivele managementului clasei. Utilizǎm stimulente în clasa de elevi?

1.3. Relația profesor  ‐ elev

1.3.1.Pașii parcurşi  în negociere. Elementele forte în negociere

Teorie

14:00 – 15:30

Aplicaţii

16:00-17:00

Evaluare

 

II

(8 h)

8 – 11

2.Comunicarea și conflictul în metodologia didactică și evaluare

2.1.Avantajele şi limitele metodelor expozitive şi metodelor interactive.

2.2.Strategii interactive. Construcţia şi dezvoltarea grupurilor

educaţionale.

2.3.Repere practice de inovare a metodologiei interactive de predare ‐ învăţare - evaluare. Exemplificări de metode.

Curs

11:30 – 15:30

Aplicaţii

16:00– 17:00

Evaluare

   III

(6h)

8:00-10:30

2.3.1.Comunicarea în cadrul metodelor tradiţionale şi complementare de evaluare.

2.3.2.Managementul autaoevaluării elevului.

2.3.3.Factori perturbatori/Erori de evaluare

Curs

11:00 – 13:30

Aplicaţii

14:00– 15:00

Evaluare

IV

(2h)

9-11

Evaluare finală: Realizarea temelor propuse:

(A4, TNR, 12, 1 rând), la una din temele programului, prezentat în cadrul şedinţei publice (în conf. cu art. 20 litera f, din O.M.Ed.C. 4611/2005), prin utilizarea dispozitivelor multimedia (PC şi            videoproiector)

  • 1

Reactualizaţi datele ultimului conflict pe carel - aţi avut cu elevii.

  • Cum se putea el rezolva altfel decât aţi facut - o?
  • De ce comportamente greşite aţi dat dumneavostră dovadă?
  • Care a fost natura interrelaţiilor dintre dumneavoastră şi clasa de elevi?
  • Tema 2

Apreciaţi în ce măsură notarea strategică, notarea sancţiune sau notarea speculativă sunt practici mai des sau mai rar întâlnite în sistemul şcolar şi ce efecte au acestea asupra procesului de învăţare desfăşurat de elev.

  

 

Modalităţi de evaluare a cursanţilor

Evaluare teorie

Evaluare

aplicaţii

Evaluare finală

10% Prezenţă şi implicare

40%, procent repartizat pentru:

  • Frecvenţă – 10% (prezenţă fizică);
  • Activitatea la seminar – 20% (prezenţă activă, alcătuirea unor bibliografii, comentarii de citate, analize de text, dezbateri, jocuri de rol, studiul de caz, brainstormingul, interviul, înregistrări audio-video);
  • Proiecte, referate, portofolii – 10%

50% - elaborarea temelor propuse, susţinerea  uneia  dintre ele, prin utilizarea unor programe digitale alese de propunător.

Structura portofoliului de evaluare:

Tema 1 - STUDIU DE CAZ

Reactualizaţi datele ultimului conflict pe carel - aţi avut cu elevii.

  • Cum se putea el rezolva altfel decât aţi facut - o?
  • De ce comportamente greşite aţi dat dumneavostră dovadă?
  • Care a fost natura interrelaţiilor dintre dumneavoastră şi clasa de elevi?

Tema 2 - ESEU

          Apreciaţi în ce măsură notarea strategică, notarea sancţiune sau notarea speculativă sunt practici mai des sau mai rar întâlnite în sistemul şcolar şi ce efecte au acestea asupra procesului de învăţare desfăşurat de elev.

 

  1. Resurse umane
  1. Formatori implicaṭi:
  • Prof. Onogea Ioan - Gr.did.I,  formator judeţean, inspector de specialitate, profesor învǎṭǎmânt primar, SSLD, certificat ANPC formator
  • Prof. Pârvulescu Mihaela Marcela, gr.I, formator judeţean, profesor metodist/mentor, profesor învǎṭǎmânt primar, SSLD, certificat ANPC formator
  1. Coordonatorul programului: profesor metodist CCD Diaconu Maria Aurelia