Programul de formare ,,Invatarea stiintelor - abordari metodologice moderne” face parte din proiectul “Consolidarea si extinderea abordarii de predare a fizicii bazate pe IBL” implementat de catre Centrul de Evaluare si Analize Educationale si finantat de Romanian-American Foundation. Informatii despre proiect gasiti pe pagina: http://ceae.ro/proiect-invatarea-fizicii/
Categoria de program
Categoria I de programe de formare continuă: „Programe de dezvoltare profesională, conform art. 244 alin. (5) lit. a) b) și c) din Legea educaţiei naţionale nr. 1/2011, cu modificările și completările ulterioare.
Tipuri de competențe: Actualizarea și dezvoltarea competențelor în domeniul de specializare corespunzător funcției didactice ocupate, precum și în domeniul psihopedagogic și metodic.
Durata programului: 80 ore
Grup ţintă: personal didactic de predare din învăţământul preuniversitar cu specializarea fizică, chimie, biologie
Număr de credite profesionale transferabile propuse: 22 credite profesionale transferabile
Forma de învățământ: zi şi la distanţă
Programul este structurat în 3 etape, după cum urmează:
• stagiu de formare directă organizat în forma de învăţământ de zi, pe durata a 4 zile (9 ore de pregătire teoretică, 21 de ore de activităţi practice şi 2 ore evaluare) (32 ore)
- activităţi de formare corelate cu obiectivele programului de formare;
- proiectare activităţi practice care vor susţine baza de curs.
• stagiu de formare la distanţă, ce cuprinde sesiuni de auto-formare asistată la distanţă (42 ore):
- studiu individual pe baza suportului de curs şi a bibliografiei;
- activitate de e-learning individuală sau asistată
- aplicaţii la clasă.
• stagiu de analiză şi evaluare (6 ore).
Module
Stagiu de formare directă
I. Teorii moderne ale învățării. Necesitatea schimbării de paradigmă
II. Competența. Operaționalizarea competențelor. Repere teoretice
III.Formarea și dezvoltarea competențelor elevilor în contextul lecțiilor de științe
IV.Eficientizarea demersului didactic în lecțiile de științe
Total 32 ore
Stagiu de formare la distanţă
I. Teorii moderne ale învățării. Necesitatea schimbării de paradigmă
II. Competența. Operaționalizarea competențelor. Repere teoretice
III.Formarea și dezvoltarea competențelor elevilor în contextul lecțiilor de științe
IV.Eficientizarea demersului didactic în lecțiile de științe
Total 42
Stagiu de analiză şi evaluare
Analiză și evaluare finală--6
Total80 ore
Program fără taxa.
Programul de formare “Comunicare în limba engleză” (89 de ore, 25 credite) propus se aplică în contextul în care sistemul românesc de învăţământ este caracterizat printr-un intens și dinamic proces de schimbare, urmărind formularea unei oferte educaţionale îmbunătăţite în raport cu nevoile de cunoaştere şi de dezvoltare ale formabililor, cu provocările societăţii cunoaşterii şi cu cerinţele de calitate şi de eficienţă cerute de procesul de integrare efectivă în Uniunea Europeană. Acest curs de formare este relevant faţă de politicile şi strategiile naţionale privind formarea continuă a cadrelor didactice. Astfel, programul propus ţine seama de documente de politică educaţională de la nivelul UE, ca Improving the Quality of Teacher Education – EC (2007).
Grupul țintă: cadre didactice din învățământul preșcolar, primar, gimnazial, liceal; personal didactic auxiliar.
Competențe lingvistice:
Utilizarea limbii engleze în procesul instructiv – educativ;
Conceperea și utilizarea mesajelor orale și scrise;
Exersarea schemelor de dialogare în vederea perfecționării abilităților de comunicare orală și scrisă;
Aplicarea strategiilor didactice de utilizare eficientă a limbii engleze în procesul de învățământ.
Module:
Modulul I: Sistemul fonetic si fonologic al limbii engleze
Modulul II : Structuri gramaticale
Modulul III: Vocabular
Formatori:
Prof. Stăncuț Ioana, profesor limba engleza, formator judetean
Prof. Militaru Maria Magdalena, profesor limba engleza, formator judetean
Prof. Împăratu Lăcrămioara, profesor limba engleza, formator judetean
Prof. Ilina Ozana Mirela, profesor limba engleza, formator judetean
Program cu taxa.
Acest program de formare (89 ore, 25 credite) va crea un cadru în interiorul căruia cadrele didactice să aibă posibilitatea de a-și perfecționa competențele profesionale, dar și cele transversale, iar acest program vine în întâmpinarea nevoilor de formare ale județului nostru.
Grupul ţintă al cursului este alcătuit din de cadre didactice, din județul Vâlcea.
Pornind de la OMECTS nr 5564 / 07.10.2011 şi de la Standardele pentru funcţiile de conducere, îndrumare şi control –Director ( director adjunct ) unitate de învăţământ acest program de formare îşi propune să formeze cursanţilor următoarele competenţe generale: competențe de comunicare și relaționare, competențe psiho-sociale, competențe de utilizare a tehnologiilor informaționale, competențe de de conducere și coordonare, competențe de evaluare, competențe de gestionare și administrare a resurselor, competențe care vizează dezvoltarea instituțională, competențe care vizează self-managementul.
Programul de formare este structurat pe două module astfel:
Modulul I – Elemente ale managementului strategic
I.1. Managementul strategic
I.2. Managementul de proiect
I.3. Managementul asigurării calităţii
Modulul II – Premisele dezvoltării oraganizaţiei şcolare
II.1. Managementul clasei / grupei de elevi
II.2. Managementul comunicării
II.3. Managementul activităţilor extracurriculare
Formatori:
- Inspector școlar general, prof. Bică Andra
- Director CCD Vâlcea, prof. Luca Adrian
- Profesor metodist CCD Șandru Valeria
- profesor metodist CCD Samoilă Daniela Mihaela
- Prof. psiholog Banu Denise
- Prof. Ochescu Maria
Program cu taxa.
DENUMIREA CURSULUI |
Taxa |
Grup țintă |
Formatori |
Monitorizare |
I.1. Management educațional strategic |
|
Cadre didactice |
prof. Bică Andra prof. Luca Adrian prof. Șandru Valeria prof. Samoilă Daniela Mihaela Prof. psiholog Banu Denise Prof. Ochescu Maria |
Prof. metodist Samoilă Dana |
I.2. Comunicare în limba engleză |
|
Cadre didactice și personal didactic auxiliar |
Prof. Stăncuț Ioana Prof. Militaru Maria Magdalena Prof. Împăratu Lăcrămioara Prof. Ilina Ozana Mirela |
Prof. metodist Stăncuț Ioana
|
I.3. Învățarea științelor – abordări metodologice moderne |
- |
personal didactic cu specializarea fizică, chimie, biologie |
prof. Ionescu Gabriela prof. Marin Badea - Laurențiu
|
Prof. metodist Valeria Șandru |
DENUMIREA CURSULUI |
Grup țintă |
Formatori |
Monitorizare |
II. 1. Abilitarea cadrelor didactice pentru predarea în programul ”A doua şansă” |
cadre didactice din învăţământul preuniversitar |
Prof. Păuşescu Ioana Consuela Prof. Becheru Ramona Florentina |
Prof. metodist Valeria Șandru |
II.2. Abilităţi de prevenire a absenteismului şi creştere a participării şcolare |
cadre didactice din învăţământul preuniversitar primar, gimnazial şi liceal; |
Prof. Calotă Elena Daniela Prof. Popa Emil |
Prof. metodist Samoilă Dana |
II. 3. Abordarea integratoare a egalității de șanse |
cadre didactice și didactice auxiliare |
Prof. Şandru Valeria Prof. Georgescu Maria |
Prof. metodist Stăncuț Ioana
|
II. 4.Comunicarea eficientă în mediul educațional |
cadre didactice din învăţământul preuniversitar |
prof.Preoteasa Ana Maria prof. Gherghinoiu Elena Mihaela |
Prof. metodist Samoilă Dana |
II.5. Comunitatea online – mediu activ de învăţare |
cadre didactice din învăţământul preuniversitar |
Prof. Marin-Badea Ana-Veronica Prof. Marin-Badea Laurenţiu |
Prof. metodist Valeria Șandru |
II.6. Consiliere şi orientare |
cadre didactice debutante și diriginți |
Prof. Şandru Valeria Prof. Banu Denise |
Prof. metodist Samoilă Dana |
II.7. Consiliere pentru educație timpurie |
cadre didactice debutante și diriginți |
Prof. Bică Andra prof. Din Maria Andreea |
Prof. metodist Stăncuț Ioana
|
II.8. Curriculum la decizia şcolii |
cadre didactice din învăţământul preuniversitar |
prof. Bică Andra prof. Ulmeanu Laurențiu prof. Samoilă Daniela Mihaela |
Prof. Diaconescu Cristina |
II.9. Competenţe şi abilităţi de comunicare |
cadrele didactice din învăţământul preşcolar şi primar |
Prof. Onogea Ioan Prof. Pârvulescu Mihaela Marcela Prof. Stancă Alina Carmen |
Prof. metodist Valeria Șandru |
II.10. Curs de initiere in limba engleza - elemente de vocabular şi conversaţie |
Cadre didactice și personal didactic auxiliar |
Prof. Stăncuț Ioana Prof. Militaru Maria Magdalena Prof. Împăratu Lăcrămioara Prof. Ilina Ozana Mirela |
Prof. Diaconescu Cristina |
II.11. Dezvoltarea abilităţilor emoţionale la şcolarul mic |
Cadrele didactice din învăţământul primar |
Prof. Nichita Ligia Prof. Amza Daniela |
Prof. Diaconescu Cristina |
II.12. Dezvoltare personală - îmbunătăţirea abilităţilor de viaţă |
Cadrele didactice, consilieri şcolari, personal didactic auxiliar |
Prof. Nichita Ligia Prof. Paraschiv Emilia |
Prof. Diaconescu Cristina |
II.13. Dezvoltarea personală – dimensiune a activităţilor formale şi nonformale în învăţământul preuniversitar |
cadre didactice din învăţământul preuniversitar |
Prof. Calotă Elena Daniela Prof. Calotă Ionel Adrian
|
Prof. metodist Samoilă Dana |
II. 14. Dezvoltarea profesională şi evoluţia în cariera didactică a profesorilor din aria curriculară om şi societate |
profesori debutanţi (definitiv, gradul II) ce predau discipinele: istorie, geografie, religie, stiinte socio-umane |
prof. Luca Adrian prof. Ulmeanu Dan Laurențiu |
Prof. metodist Ciobanu Dumitru |
II.15. Didactica învăţământului preșcolar |
cadre didactice din învăţământul preşcolar |
Prof. Ancuţa Giorgiana Prof. Bondoc Luminiţa |
Prof. metodist Stăncuț Ioana
|
II.16. Didactica pentru învăţământul primar |
învăţători debutanți, suplinitori sau titulari
|
Prof. Şandru Valeria Prof. Onogea Ioan Prof. Predișor Corina |
Prof. metodist Ciobanu Dumitru |
II.17. Dezvoltare personală și stil de viață sănătos |
cadre didactice din învăţământul preuniversitar |
Prof. Petrescu Angela Prof. Șandru Valeria |
Prof. metodist Ciobanu Dumitru |
II.18. Didactica şi metodica ştiinţelor socio-umane |
profesori suplinitori și debutanţi, profesori care predau discipline socio – umane |
prof. Sîiulescu Flavius – Cătălin prof. Turbureanu Silvia |
Prof. metodist Samoilă Dana |
II.19. Didactica specialităţii din învățământul preuniversitar tehnologic |
profesori si maiștri instructori din învăţământul liceal tehnologic care predau discipline din învățământul preuniversitar tehnologic |
Prof. Manea Luminița Prof. Ciobanu Dumitru |
Prof. Diaconescu Cristina |
II.20. Didactica (Ştiinţele Naturii) |
profesori care predau disciplinele din aria curriculară «Ştiinţele naturii » din învăţământul preuniversitar |
Prof. Ionescu Gabriela Prof. Marin-Badea Ana-Veronica Prof. Marin-Badea Laurenţiu |
Prof. metodist Valeria Șandru |
II.21. Intervenții educaționale în orientarea școlară și profesională a elevilor |
Cadre didactice și personal didactic auxiliar |
Prof. Şandru Valeria Prof. Georgescu Maria |
Prof. metodist Stăncuț Ioana
|
II.22. Instrumente online folosite în activitatea didactică |
Personalul didactic din învăţământul preuniversitar vâlcean |
Prof. Ciochină Luisa Prof. Farcaşanu Antoanela Prof. Şandru Valeria |
Prof. metodist Samoilă Dana |
II.23. Educaţie incluzivă. Intervenții în spjijinul copilului cu cerinţe educaţionale speciale |
cadre didactice care lucrează cu elevi cu cerinţe educaţionale special, integraţi în şcolile de masă |
Prof. Lazăr Mariana Prof. Nițoi Octaviana |
Prof. metodist Stăncuț Ioana
|
II. 24. Educaţie incluzivă – cerință pentru o școală modernă |
cadre didactice de sprijin, cadre didactice care au in clasa copii cu c.e.s., educatoare, invatatori, profesori |
prof. Şandru Valeria prof.Dicu Sevastia Lizuca prof. Raru-Darie Bogdan |
Prof. metodist Ciobanu Dumitru |
II.25. Educaţie financiară și antreprenorială |
cadre didactice și didactic auxiliar din învăţământul preuniversitar |
Prof. Şandru Valeria Prof. Samoilă Daniela Mihaela Prof. Din Maria Andreea |
Prof. metodist Stăncuț Ioana
|
II.26. Educarea caracterului |
directori/ directori adjuncţi, cordonatori pentru programe şi proiecte educative, profesori diriginţi, învăţători, educatoare |
prof. Ciobanu Dumitru prof. Banu Denise |
Prof. Diaconescu Cristina |
II.27. Educaţie pentru drepturile omului |
cadre didactice din învăţământul preuniversitar |
prof. Bică Andra prof. Șandru Valeria Prof. Samoilă Daniela Mihaela |
Prof. metodist Ciobanu Dumitru |
II.28. Educație multiculturală în școală |
cadre didactice din învățământul preuniversitar |
prof. Bică Andra prof. Samoilă Daniela Mihaela prof. Tănase Ovidiu |
Prof. metodist Ciobanu Dumitru |
II.29. Instruire interactivă şi creativă prin e-Learning |
Cadre didactice și personal didactic auxiliar |
prof. Ochia Florin prof. Ochia Mădălina prof. Mărgărita Antoanela |
Prof. metodist Valeria Șandru |
II.30. Kit de instrumente practice in disciplinarea pozitiva a clasei de elevi |
cadre didactice din învăţământul preuniversitar |
Prof. Predisor Daniela Prof. Mosor Ana- Maria
|
Prof. metodist Samoilă Dana |
II.31. Leadership managerial eficient, premiză a asigurării calității serviciilor educaționale din şcoala ta |
Directorii unităților de învățământ, profesori coordonatori – toate nivelele de învăţământ, cadre didactice care aspiră la funcția de director |
Prof. Adina Dobrete Prof. Mihai Fârtat Prof. Doru Dumbrăvescu |
Prof. Diaconescu Cristina |
II.32. Management administrativ și dezvoltare instituțională |
Cadre didactice și personal didactic auxiliar |
Prof. Bică Andra Prof. Şandru Valeria Prof. Luca Adrian
|
Prof. metodist Ciobanu Dumitru |
II.33. Managementul carierei |
Cadre didactice și personal didactic auxiliar |
Prof. Grama Aurelia Prof. Papuzu Cornelia Psiholog Nichita Ligia |
Prof. metodist Ciobanu Dumitru |
II.34. Managementul financiar al unităților de învățământ preuniversitar |
administratori financiari din învățământul preuniversitar |
ec. Oprescu Georgeta ec. Fulgescu Luminița |
Prof. metodist Ciobanu Dumitru |
II.35. Manager de proiect |
Cadre didactice și personal didactic auxiliar |
Prof. Luca Adrian Prof. Bică Andra Prof. Şandru Valeria |
Prof. metodist Samoilă Dana |
II.36. Management prin obiective - competenţe necesare coordonatorilor de proiecte şi programe educative |
cadre didactice -coordonatori de proiecte şi programe |
Prof. Trăistaru Gabriela Prof. Împăratu Lăcrămioara |
Prof. metodist Stăncuț Ioana
|
II.37. Managementul resurselor umane în învăţământul preuniversitar |
cadre didactice de conducere din învăţământul preuniversitar |
Prof. Jipescu Ana Prof. Dumbrăvescu Dumitru Prof. Statie Silviu |
Prof. metodist Valeria Șandru |
II.38 Mentoratul, premisă a performanței didactice |
Cadre didactice din învăţământul preuniversitar |
prof. Ochia Mădălina Prof. Ochia Florin Prof. Mărgărita Antoanela |
Prof. Diaconescu Cristina |
II.39. Metode alternative de educaţie |
cadre didactice din învăţământul preuniversitar |
Prof. Bălteanu Claudia Prof. Laţiu Andreea Iuliana |
Prof. metodist Valeria Șandru |
II.40. Metodica limbii române între tradiţional şi modern |
Cadrele didactice din învăţământul preuniversitar gimnazial şi liceal care predau limba română |
prof.Ioniță Isabella Elena prof. Preda Elena Gabriela prof. dr. Cocău – Jitianu Carmen prof. Stanca Mariana Lelia |
Prof. Diaconescu Cristina |
II.41. Mijloace moderne şi creativitate în educaţia religioasă |
profesori de religie |
Prof. Popescu Romeo Prof. Ionescu Daniela |
Prof. metodist Samoilă Dana |
II.42. « Modernisation des pratiques pédagogiques dans l’enseignement et l’apprentissage du FLE »( Modernizarea practicilor pedagogice în predarea-învăţarea limbii franceze ca limbă străină ) |
Profesori de franceza; viitori candidati la examenul de titularizare
|
Dumitrescu Valeria Împăratu Lăcrămioara
|
Prof. Diaconescu Cristina |
II.43. Multimedia în educație |
Cadre didactice și personal didactic auxiliar |
Prof. Grecea Violeta Prof. Țenea Codruța Elena
|
Prof. metodist Valeria Șandru |
II.44. Optimizarea procesului de scriere a proiectelor de mobilitate si parteneriat strategic |
responsabili comisii proiecte europene și profesori membri în comisia de proiecte europene din unitățile de învățământ,responsabili ONG-uri sau asociatii participante la proiecte euroene |
Prof. Matei Marilena Prof.Tenea Codruta Prof.Croitoru Roxana Elena |
Prof. metodist Stăncuț Ioana
|
II.45. Perfecționarea profesorilor metodiști din învățământul tehnic și elemente de Tehnologia informării și comunicării |
profesori din învăţământul liceal tehnologic care predau discipline din IPT având gradul didactic I
|
Prof. Manea Luminița Prof.Ciobanu Dumitru |
Prof. Diaconescu Cristina |
II.46. Pregătirea cadrelor didactice pe tematici europene |
Cadre didactice din învățământul preuniversitar |
Prof. Georgescu Maria Prof. Dicu Sevastia Lizuca |
Prof. metodist Samoilă Dana |
II.47. Prevenirea abandonului școlar |
Personal didactic şi didactic auxiliar |
Prof. Grama Aurelia Prof. Papuzu Cornelia Psiholog Nichita Ligia |
Prof. metodist Samoilă Dana |
II.48. Responsabil formare continuă şi perfecţionare în unităţile şcolare |
responsabili formare continuă şi perfecţionare din unităţile şcolare (personal didactic şi didactic auxiliar)
|
Prof. Luca Adrian Prof. Șandru Valeria Prof. Ciobanu Dumitru |
Prof. metodist Stăncuț Ioana
|
II.49. Strategii didactice moderne de predare – învățare |
cadrele didactice din învăţământul preuniversitar |
Prof. Samoilă Daniela Mihaela Prof. Șandru Valeria Prof. Purice Corina |
Prof. metodist Ciobanu Dumitru |
II.50. Şcoala – partener al părinţilor în educarea copiilor |
cadre didactice din învăţământul preşcolar şi primar |
Prof. Ancuţa Giorgiana Prof. Comăneci Titina |
Prof. metodist Stăncuț Ioana
|
II.51. Școala altfel – program pentru dezvoltarea abilităților de viață la elevi |
cadrele didactice din învăţământul preuniversitar |
Prof. Șandru Valeria Prof.Samoilă Daniela Prof. Din Andreea |
Prof. Diaconescu Cristina |
II.52. Stop - violenței! |
personal didactic de predare, didactic auxiliar si nedidactic |
prof. Sandru Valeria prof. Dicu Sevastia Lizuca |
Prof. metodist Ciobanu Dumitru |
II.53. Transdisciplinaritatea – o abordare curriculară modernă |
cadre didactice din învăţământul preuniversitar |
Prof. Ochescu Maria Prof. Daniela Samoilă Prof Ovidiu Tănase |
Prof. metodist Valeria Șandru |
DENUMIREA CURSULUI |
Grup țintă |
Formatori |
Monitorizare |
III.1. Abilitarea curriculară a cadrelor didactice din învățământul primar pentru clasa pregătitoare |
cadre didactice din învățământul primar din unitățile școlare din județul Vâlcea |
Prof. Ionescu Lavinia Prof. Ohîi Maria Prof. Pîrvulescu Mihaela Marcela |
Prof. metodist Valeria Șandru |
III.2. Abilitarea curriculară a cadrelor didactice din învățământul gimnazial |
cadre didactice din învățământul gimnazial |
Inspectori școlari de specialitate Profesori metodiști CCD |
Prof. metodist Ciobanu Dumitru |
III.3. Dezvoltarea competenţelor didactice de evaluare a învățării prin examene naționale, la disciplinele din programele de examene naționale |
cadre didactice debutante din învăţământul preuniversitar |
Inspectori școlari de specialitate Profesori metodiști CCD
|
Prof. metodist Stăncuț Ioana
|
III.4. Definitivatul în învățământul primar – treaptă în cariera didactică |
profesori pentru învățământ primar |
Prof.Săraru Elena Prof. Diaconescu Cristina |
Prof. metodist Samoilă Dana |
III.5. Definitivatul în învățământul gimnazial – treaptă în cariera didactică |
profesori debutanți de limba și literatura română |
Prof.Ioniță Isabella Prof. Diaconescu Cristina |
Prof. metodist Samoilă Dana |
III.6. Formarea metodiștilor din învățământul preuniversitar |
cadre didactice din învăţământul preuniversitar |
- inspectori școlari - profesori metodisti CCD |
Prof. Diaconescu Cristina |
III.7. Formare utilizatori de aplicație CONCRET - Banca națională de date a formării continue a personalului didactic din învățământul preuniversitar |
responsabili cu formarea continuă din unitățile de învățământ preuniversitar (cadre didactice și didactic auxiliar)
|
- prof. Șandru Valeria - prof. Ciobanu Dumitru - informatician Nedica Monica - informatician Dăscălete-Burtea Alexandru Constantin
|
Prof. metodist Samoilă Dana |
III.8. Management și consiliere pentru cariera didactică |
responsabili cu formarea continuă din unitățile de învățământ preuniversitar (cadre didactice și didactic auxiliar) |
- prof. metodist Șandru Valeria - insp. Apostol Doinița |
Prof. metodist Stăncuț Ioana
|
III.9. Strategia anticorupție în educație |
|
- prof. Mărăndici Tatiana - prof. Șandru Valeria - prof. Samoilă Daniela |
Prof. Diaconescu Cristina |
DENUMIREA CURSULUI |
Taxa |
Grup țintă |
Responsabil |
IV.1. Abilitarea corpului de profesori metodisti pentru invatamantul preuniversitar |
270 lei |
Personal didactic - cadre didactice din învăţământul preuniversitar care doresc să-şi dezvolte profilul de metodist al IŞJ |
Prof. Samoilă Daniela |
IV.2. Dezvoltarea competentelor in vederea asigurarii unui mentorat de calitate |
350 lei |
personal didactic - cadre didactice din învăţământul preuniversitar |
|
IV.3. Formator - cod COR 242401 |
280 lei |
Cadre didactice din preuniveritar care au studii superioare si care doresc sa isi certifice o cariera in domeniul formarii profesionale |
|
IV.4. Educație non formală pentru o școală Altfel |
350 lei |
personal didactic - cadre didactice din învăţământul preuniversitar |
DENUMIREA SIMPOZIONULUI |
Taxa |
Grup țintă |
Responsabil |
V.1. Simpozionul Național, “Educație și cultură financiară” , ediția a III-a |
|
personal din învățământul preuniversitar (didactic și didactic auxiliar) |
prof. metodist CCD Samoilă Daniela |
V.2. Simpozionul Național ”Promovarea activităților de practică pedagogică – factor determinant al învățământului european”, ediția a VI-a |
|
personal din învățământul preuniversitar (didactic și didactic auxiliar) |
prof. metodist CCD Șandru Valeria |
V.3. Work-shop tematic„Impactul programelor de formare continuă și perfecționare în învățământul preuniversitar” |
|
personal din învățământul preuniversitar (didactic și didactic auxiliar) |
prof. metodist CCD Șandru Valeria |
V.4. Work-shop tematic „Management și consiliere pentru cariera didactică” |
|
personal din învățământul preuniversitar (didactic și didactic auxiliar) |
prof. metodist CCD Samoilă Daniela
|