1.Criterii curriculare
Publicul ţintă vizat: personal didactic şi didactic auxiliar învățământul preuniversitar
Justificarea ofertei:
„Abandonul şcolar este o formă a eşecului şcolar” sau ...
... Metodologia-cadru privind asigurarea calității programelor pentru dezvoltarea profesională continuă
a cadrelor didactice din învățământul preuniversitar și de acumulare a creditelor profesionale transferabile. ...
1.Criterii curriculare
Publicul ţintă vizat: personal didactic şi didactic auxiliar învățământul preuniversitar
Justificarea ofertei:
„Abandonul şcolar este o formă a eşecului şcolar” sau ...
1.Criterii curriculare
Publicul ţintă vizat: personal didactic şi didactic auxiliar învățământul preuniversitar
Justificarea ofertei:
„Abandonul şcolar este o formă a eşecului şcolar” sau ...
(PROIECTUL CRED-„CURRICULUM RELEVANT, EDUCAȚIE DESCHISĂ pentru toți”)
CORRIGENDUM 1 LA APELUL nr. 3251/CRED/OT/15.11.2019
privind organizarea selecţiei pentru ocuparea unor posturi de formatori pentru regiunea Sud - Vest Oltenia,
în afara organigramei,în cadrul proiectului ...
CORRIGENDUM 1 LA APELUL nr. 3251/CRED/OT/15.11.2019
privind organizarea selecţiei pentru ocuparea unor posturi de formatori pentru regiunea Sud - Vest Oltenia,
în afara organigramei,în cadrul proiectului ...
(PROIECTUL CRED-„CURRICULUM RELEVANT, EDUCAȚIE DESCHISĂ pentru toți”)
Ministerul Educației Naționale (MEN), în calitate de beneficiar, în parteneriat cu Institutul de Științe ale Educației, cu Casele Corpului Didactic din județele Botoșani, Brașov, Buzău, Cluj, Olt, Teleorman, ...
Ministerul Educației Naționale (MEN), în calitate de beneficiar, în parteneriat cu Institutul de Științe ale Educației, cu Casele Corpului Didactic din județele Botoșani, Brașov, Buzău, Cluj, Olt, Teleorman, ...
1. Criterii curriculare
Public țintă vizat: Personal didactic şi didactic auxiliar din județul Vâlcea
Justificare: „Abandonul şcolar este o formă a eşecului şcolar” sau “ieşirea din şcoală în ...
1.Criterii curriculare
Tipul de program: Formare continuă profesională / dezvoltare profesională/ evoluţie în carieră
Publicul ţintă vizat: Personal didactic şi didactic auxiliar învățământul preuniversitar ...
ROSE este un proiect care își propune să contribuie la reducerea abandonului în învățământul secundar și terțiar și la creșterea ratei de promovare a examenului de bacalaureat.
Proiectul, finanțat ...
Ordin Nr. 6194 privind aprobarea Normelor metodologice de organizare si functionare a programelor de conversie profesionala a cadrelor didactice din invatamantul preuniversitar - descarca
METODOLOGIA ȘI CRITERIILE privind acordarea gradației de merit în învățământul preuniversitar 2013-2014 - descarca
O R D I N pentru aprobarea Metodologiei și a criteriilor privind acordarea gradației ...
ORDIN Nr. 3.434 privind aprobarea calendarului si a Metodologiei de inscriere a copiilor in invatamantul primar pentru anul scolar 2013-2014, descarca AICI.
A aparut METODOLOGIA - CADRU PRIVIND MOBILITATEA PERSONALULUI DIDACTIC DIN ÎNVĂŢĂMÂNTUL PREUNIVERSITAR ÎN ANUL ŞCOLAR 2013-2014. O puteti descarca de AICI.
Astazi, 06.08.2012, la sediud I.S.J s-au afisat listele privind echivalarea competențelor profesionale dobândite formal, nonformal sau informal de către cadrele didactice care ocupă funcții de educatori/educatoare, ...
PENTRU A CONSULTA BAZELE DE DATE PRIVIND INSCRIEREA LA CURSURILE DIN OFERTA DE FORMARE DIN ANUL SCOLAR 2011-2012 CLICK AICI.
Cei care s-au incris la cursuri si nu se regasesc in baza de date sunt ...
... "bullying" să nu existe, să nu fie trăit sau tolerat și are ca obiectiv general: dobândirea de competențe privind gestionarea situațiilor de bullying din mediul școlar.
Locul de desfășurare a programului: ...
... ofertei: Demersul a fost generat de răspunsurile obținute la chestionarul privind îmbunătățirea ofertei de formare a CCD Vâlcea, aplicat în luna octombrie 2023, la nivelul județului, care au situat opținea ...
... privind gestionarea situațiilor de bullying din mediul școlar.
Locul de desfășurare a programului: față în față și online în unitățile de învățământ partenere
Durata: 24 ore (blendid learning) ...
... prin acest program ne propunem să oferim o viziune modernă privind leadership-ul şi managementul în învăţământul preuniversitar, să ajutăm viitorii leaderi să stabilească cât de pregătită este organizaţia ...
... întregii societăți, numărul crescut de solicitări din partea populației privind serviciile de recuperare din dependența de substanțe psihoactive și codependență prin consiliere, psihoterapie, asistență ...
... competențelor formate participanților la curs.
Portofoliu individual.
Structura portofoliului de evaluare:
1. Strategii de intervenţie privind prevenirea şi ...
... în Strategia Naţională privind Educaţia pentru Mediu şi schimbări climatice pentru perioada 2023-2030 prin propunerea acestui curs dorim să facilităm accesul cadrelor didactice (în mod direct) şi al elevilor ...
... O.M.E.N. nr. 5144 / 26.09.2013 privind aprobarea Strategiei Anticorupţie în Educaţie şi dezvoltă participanţilor competenţe de a practica şi de a forma norme de conduită morală, etică şi de integritate ...
... învățământul preuniversitar privind dezvoltarea unor competențe de gestionare eficientă a situațiilor în care participanții, direcți și indirecți, la actul educațional se confruntă cu situații de criză ...
... pentru locul de lider al grupului, centrarea pe câştigul personal, neînţelegerile privind metodele, scopurile, valorile, responsabilităţile, faptele, acţiunile şi urmările lor. Elementul ...
... cadrelor didactice privind proiectarea curriculară la proces de instruire diferenţiată şi personalizată având la bază teoria inteligenţelor multiple presupune un ritm propriu de învăţare şi dezvoltare ...
... didactice din şcolile cuprinse în strategia judeţeană privind accesul la educaţie al grupurilor dezavantajate, pentru a dezvolta profesional personalul didactic, astfel încât să adopte un comportament ...
... formarea echipelor de lucru
Noțiuni științifice privind didactica specialității.
2 (webinar sincron online)
1 (webinar față în față)
1(webinar față ...
... şi metodic.
2. Extinderea competenţelor transversale privind interacţiunea şi comunicarea cu mediul social şi cu mediul pedagogic.
3. Responsabilizarea privind organizarea, conducerea şi îmbunătăţirea ...
Creat la 15 Noiembrie 2023
Site realizat de Dăscălete Alexandru | CCD VÂLCEA 2023